Tømte Oslo-kontoret og dro på dugnad på Gjøvik

Dugnadsgjeng: Stasjonsdriver Thomas Hovda ved Circle K Kallerud fikk god hjelp av Lars Gullikstad, Camilla Rene Jensen, Vegar Myrhaug, Kjetil Foyn og Tore Dystvold.

Dugnadsgjeng: Stasjonsdriver Thomas Hovda ved Circle K Kallerud fikk god hjelp av Lars Gullikstad, Camilla Rene Jensen, Vegar Myrhaug, Kjetil Foyn og Tore Dystvold. Foto:

Artikkelen er over 1 år gammel

Denne uka har Circle K Mjøsstranda og Circle K Kallerud hatt gleden av at ansatte ved Circle K Norges servicekontor i Oslo har trådd til i en storstilt ombyggingsdugnad.

DEL

Over 52 Circle K butikker over hele landet har fått denne hjelpen da alle ansatte ved servicekontoret i Oslo har blitt sendt gruppevis ut for å hjelpe til.

– Det er kjempefint å få denne hjelpa. Du blir litt blind i egen butikk og ser ikke så godt hva som må gjøres. Det har blitt snudd og vridd på reoler. Byttet ut noen for å gjøre siktlinjene bedre. Vi har optimalisert plasseringen av varer, vasket og ryddet. Det er også gjort om på noe reklamemateriell. Nå er butikken klar for påsken, smiler innehaver Thomas Hovda ved Circle K Kallerud.

Årets stasjonsdriver i 2016

– Her var det egentlig ikke så mye å gjøre. Det var veldig bra orden her fra før. Thomas er jo tidligere kåret til årets stasjonsdriver i 2016, sier Lars Gullikstad, som er distriktsleder i Oppland og en av gjengen som er ute i dugnadsærend.

Dugnaden blir startskuddet for utrulling av et nytt Circle K-konsept som skal gi mer oversiktlige og attraktive stasjonsbutikker.

– Det skal bli lettere for kundene å orientere seg i butikkene våre. Vi kan ikke ha det slik at kunder opplever å ikke finne varer eller gå glipp av gode tilbud på grunn av for dårlig synlighet. Derfor ser vi fram til å få oppgradert butikklayouten over hele landet, sier Christoffer Sundby, administrerende direktør i Circle K Norge, i en pressemelding til OA.

Artikkeltags