Anna Of The North lanserer second hand merch-kolleksjon

GJENBRUK: Brukte klær får nytt liv når Anna of the North nå skal ut på en omfattende turne.

GJENBRUK: Brukte klær får nytt liv når Anna of the North nå skal ut på en omfattende turne. Foto:

Anna Of The North velger en utradisjonell type reklameklær, såkalt merchandise, for å promotere andreplaten «Dream Girl».

DEL

Anna har selv kuratert kolleksjonen, som alle har blitt påbrodert logoen til albumet «Dream Girl». Anna Of The North, eller Anna Lotterud, som hun egentlig heter, har denne gang valgt å fokusere på en mer bærekraftig måte å produsere merch på. På denne måten blir alle plaggene unike, og ingen plagg er nyprodusert for anledningen.

Unikt

Annas stil kombinerer laid-back streetwear med en dyrere preppy look ved å bruke klassiske vintageplagg og merker som Lacoste, og hennes kreativitet og lekenhet er tydelig i kolleksjonen.

– Jeg har alltid vært veldig glad i vintage og second hand. Det er veldig fint å kunne være med og fronte en mer miljøvennlig måte å bruke og handle klær på. Ved å gi klærne et nytt liv får man helt unike plagg og kombinasjoner, forteller Anna Lotterud i en pressemelding. Kolleksjonen består av et eksklusivt antall unike plagg som kun vil bli tilgjengelig på Annas egen Tise- og Instagramprofil.

Pop-up

Anna Of The North, som tidligere har hatt stor suksess med sin spesialdesignede merchandise, har som mange andre den siste tiden lyst til å bli bedre på å være mer miljøvennlig. Derfor var det naturlig for Anna å lage denne kolleksjonen sammen med Tise, som sitter i førersetet rundt bærekraftig mote. I tillegg til plaggene som selges på net, vil Tise og Anna sette opp en pop-up-butikk i Oslo i forkant av konserten hennes på Parkteatret 22. november. Dit oppfordrer de fansen til å ta med seg sitt favorittplagg og få det merket med Annas logo å stedet.

Send tekst og bilder «

Vi vil gjerne høre om smått og stort som foregår i distriktet. Hjelp oss å være overalt!

Artikkeltags